Spouštění novinek jde ruku v ruce s přetlakem zájmu. To je případ nové streamovací služby Disney+ z tohoto týdne, u které měli uživatelé první den problémy s připojením.
Můžeme ale zůstat i v lokálních podmínkách, například u iVysilani.cz České televize a každoročních potíží se sledováním prvních dílů StarDance. Jako by tvůrci nepočítali, že o to lidé fakt budou stát.
Týká se to i gastronomie, třeba luxusní asijské restaurace Sia v centru Prahy. Sami zakladatelé připouštějí, že sice měli velké kšefty, ale začali moc zprudka. Vyprávět by mohly určitě i další podniky. Jen jestli po oněch porodních bolestech neodpadnou kromě masy zvědavců i skuteční milovníci dobrého jídla, což by byla pro podobné restaurace a gurmány škoda. Raději pomalu, ale jistě.
Počítat s pomíjivou množinou zvědavců ale není zase až tak od věci. Ostatně pěkně to ukázali už Vít Klusák a Filip Remunda v dokumentu Český sen. Na otevření fiktivního hypermarketu přilákali v roce 2003 do pražských Letňan tři tisíce lidí. Podobný zájem provází otevírání obchodů dodnes. Lidská zvědavost je věčná.
ZDROJ:https://www.e15.cz/nazory/zapisnik-barbory-pankove-princip-zvedavosti-1364205
Categories: Sia restaurant